Mission

 

Το Tomaccini είναι το αποτέλεσμα της Συνεργασίας μεταξύ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΩΝ ΑΕ, ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ & DKG Consulting Ltd.


Οι κοινωνιολογικές μελέτες έδειξαν ότι καταναλώνουμε ενοχικά με snacks που θεωρούνται (και είναι τις περισσότερες φορές) ανθυγιεινά αλλά όμως είναι ελκυστικά εξαιτίας των γλυκαντικών ουσιών που περιέχουν.

Σκοπός του προιόντος είναι να γεφυρώσει την απόσταση μεταξύ γεύσης και υγιεινής διατροφής αποδεικνύοντας ότι η τομάτα δεν είναι λαχανικό αλλά ΦΡΟΥΤΟ (!) και ως τέτοιο μπορεί να καταναλωθεί όλες τις ώρες της ημέρας.

To Τomaccini ήρθε στη ζωή μας από τον τομέα των λαχανικών να καταλάβει μία θέση στο ράφι των snacks αλλά και της ...καρδιάς των καταναλωτών!!
Copyright © 2013 Tomaccini and Blogger Themes , Branding Credit: Tropos Branding Co. .